Què fem? Qui som?

Què fem? Qui som?

Som persones de USTEC-STEs (IAC), delegats i delgades de prevenció de riscos laborals que dediquem la nostra feina a intentar que les condicions de treball dels i les treballadores del Departament d'Ensenyament millorin i no siguin causa del deteriorament de la nostra salut.

En concret intentem vetllar per què els riscos més importants de la nostra feina (estrès laboral, problemes de veu i musculoesquelètics) ens afectin el mínim possible.

També lluitem perquè el Departament assumeixi les seves responsabilitats i quan una persona emmalalteix, no se la tregui de sobre, i li adapti el lloc de treball al seu estat de salut. És un repte difícil però que creiem que podem superar, sobretot si comptem amb el vostre ajut i la vostra col·laboració.

Aquest espai pretén facilitar el contacte entre el sindicat i els i les treballadores de l'Ensenyament en matèria de salut laboral.

Participa!

Esperem els teus comentaris, preguntes, opinions, denúncies i suggeriments per tal de poder tenir més coneixement dels vostres problemes de salut, tan individuals com de l'àmbit del centre, i intentar buscar la millor solució.

Escriu-nos a salut@sindicat.net o als mails dels delegats i delegades de prevenció d'USTEC-STEs (IAC) a cada Servei Territorial.

Animem a participar especialment a tots els i les coordinadores de prevenció de riscos dels centres.

Informa't!

En aquesta web trobaràs informació sobre temes de salut laboral així com respostes a les preguntes més freqüents.

Afilia't!

La nostra força és la teva participació